Известие

Collapse
No announcement yet.

Замяна на табло на 145-ца боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Замяна на табло на 145-ца боксер

    Здравейте колеги ,насочил съм се към 145-ца в сърцето ми е ,обаче имам едно питане.Харесал съм си 1.6 боксер и гледам те са с тези табла :
    http://4.bp.blogspot.com/_vqPWVDSPp6...320/Alfa+3.JPG

    Обаче не знам къде ,но съм виждал и с тези :
    http://test-drive.automedia.bg/image...%20cockpit.jpg

    Мислех ,че са само на туинспарк-овете.Дали е преправка някаква или си слагат новото табло заводско не знам,но определено ми харесва повече..А ако е възможно да се монтира новото табло ,някой знае ли как ,защото по това което виждам не съвпадат тръбите за парното и врътките,иначе врати тва онва трябва да е еднакво..
    "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

  • #2
    Боксерите са само със старото табло. Ако искаш да сложиш новото, трябва да смениш и модула на парното.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      http://weirdmeister.de/alfa/carps/
      Аз се натънах на този проект ,и май е отрязал да не духа на горе,иначе тя промяната е само в централната конзола и в материялите по всяка вероятност.
      Модула ще рече цялото парно ли? и дали ще има преправки и рязане по пластмасите.Идеята ми е да се смени само конзолата ,която е насреща ..
      "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

      Comment


      • #4
        На по-новите 145/6 парното е с автоматично управление на клапите за температура и скорост на мотора, разликата не е само в разположението на врътките. Затова трябва да се смени целия модул, ако искаш да запазиш функционалността му. Старото табло е с жила. Естествено няма невъзможни неща, но ако си намислил да повториш проекта от линка.... тва е голям филм честно казано.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Благодаря за отговорите!Значи не мисля определено да повтарям проекта,идеята ми е за конзолата само ,и да се запази функционалността му ,а не циганиика някаква.А трябва ли някаква глобална промяна по електрониката ,или само трябва да купя новия модул?

          Пп.Също още едно въпросче - мога ли да сменя само духалките ,за врътките отдолу ясно че не става без смяна на цялото парно.Смисъл само да е с кръглите духалки.
          Last edited by alfaromeofen; d.m.y г., 22:37.
          "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

          Comment


          • #6
            Не съм сигурен, но май че управлението си е с платките на самата конзола.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Колега, на мен таблото на боксера ми харесва повече ( по-ръбато е и отговаря на външния вид на целия автомобил), въпрос на вкус.
              Моя съвет е преди да вземеш колата, да провериш техническото състояние и съответно, колко ще ти струват ремонтите.
              Ремонтирай каквото не е в ред, покарай я така и после мисли за подобрение на интериора.
              146 1.3 боксер 1996г.
              156 SW 1.9 JTD 8V 2002

              Comment


              • #8
                Много си прав колега!Наистина техническото състояние е най-важното в един автомобил ,а после вече такива козмевтични и интериорни подобрения.За това съм се ориентирал към този боксер,поради неговото сравнително по-лесно и ефтино поддържане.Даже мисълта ми е да взема някоя повредена,блокирала или прегрята кола ,да си направя един хубав ремонт на мотора и да съм сигурен в него а не да ми изкачат разни неща в последствие.Питах понеже новото табло ми допада повече и съм виждал такива боксери (преправени) и ако е така нали заводско да си търся такава кола.За мен това не е просто поредната кола , а нещо много повече.Избирам я със сърцето си и затова съм се спрял на Алфа Ромео.
                Last edited by alfaromeofen; d.m.y г., 16:56.
                "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

                Comment


                • #9
                  Това с блокиралата и прегрялата не е никак добра идея! Ако толкова много държиш мотора да е на 100% още от първия момент, в който попадне в ръцете ти по-добре си вземи работеща пък и направи основен ремонт. Иначе това са коли, които вече са над 10-12 години, така че изненади винаги ще има.
                  The greatest of all scientific hobbies!

                  Comment


                  • #10
                    Е да така е,прав си.То зависи и какво е по двигателя,какво му има ,ако са криви глави ,шлайфане на валове,водни помпи и така нататък..става сложно,трудно,бавно и скъпо Няма какво да му мисля ,но доверие нямам на никой който продава и какво казва за нея ,ремонт ще има по мотора със сигурност и ако не искам проблеми трябва да я взема от магазина.Та въпроса ми беше за конзолата дали мога само да сменя духалките ,че по облите по ми харесват.
                    "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

                    Comment

                    Working...
                    X